Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020

Η Jane Fonda δεν το βάζει κάτω και τα λέει όλα σε πρόσφατη συνέντευξη της στους New York Times

Ερωτώμενη για τον Μάρλον Μπράντο, τον Γουόρεν Μπίτι και το παλιό Χόλιγουντ, η Φόντα είπε ότι δεν βλέπει τις παλιές ταινίες και πως σήμερα έχουμε έξοχους/brilliant ηθοποιούς 

Η αειθαλής σταρ του Χόλιγουντ, Τζέιν Φόντα, κόρη του παλιού, σπουδαίου ηθοποιού Χένρι Φόντα πλησιάζει αισίως τα 83 της χρόνια (έχει γενέθλια στις 21 Δεκεμβρίου) κι όπως ανέφερε μεγάλο, εκτενές άρθρο των The New York Times που της πήρε πριν λίγες μέρες συνέντευξη, δεν το βάζει κάτω και θα συνεχίσει όσο μπορεί να παρεμβαίνει σε ότι την ανησυχεί και την προβληματίζει όπως έκανε πρόσφατα με τις διαμαρτυρίες της για το περιβάλλον & την κλιματική αλλαγή εμπνεόμενη από την πιτσιρίκα Γκρέτα Τούνμπεργκ. Στη συνέντευξη της στους New York Times, έκανε & μία αναδρομή στην πλούσια ομολογουμένως ερωτική της ζωή και ήταν ιδιαίτερα αποκαλυπτική. 


 

Η φωτ. είναι από την ανάρτηση του ΑΠΕ.

Όπως αποκάλυψε η 82χρονη σούπερ σταρ που έχει τιμηθεί με 2 Όσκαρ α’ γυναικείου ρόλου, παντρεύτηκε τρεις φορές, (ο πρώτος της γάμος ήταν με τον σκηνοθέτη της στην ταινία «Μπαρμπαρέλα», Ροζέ Βαντίμ, ο 2ος με τον Tom Hayden από το 1973 έως το 1990, ο 3ος με τον μεγιστάνα των μίντια Τεντ Τέρνερ από το 1991 έως το 2001 ενώ από το 2009 έως το 2017 είχε για σύντροφο τον μουσικό παραγωγό Richard Perry), δεν «σκέφτεται» την ευκαιρία που έχασε να συνευρεθεί ερωτικά με τον μέγα επαναστάτη Τσε Γκεβάρα και πως έχει μετανιώσει που δεν έκανε σχέση με τον Αφροαμερικανό μουσικό και τραγουδιστή Μάρβιν Γκέι. 


 

Στη φωτ. από την ανάρτηση του usmagazine.com - Credit: Shutterstock, η Φόντα με τον Τομ Χέιντεν.

«Ποιον σκέφτομαι, κι αυτό με μεγάλη λύπη, είναι ο Μάρβιν Γκέι. Αυτός με ήθελε αλλά δεν το έκανα. Ήμουν παντρεμένη με τον Τομ [Χέιντεν]. Συναντούσα πολλούς καλλιτέχνες για να προετοιμάσω μία συναυλία για τον Τομ και ήρθα σε επαφή και με τον Μάρβιν Γκέι... προφανώς είχε τη φωτογραφία μου στο ψυγείο του. Στη συνέχεια δεν συναντηθήκαμε, γιατί πέθανε».

Όσο για τη φημολογούμενη σχέση της με τον Μάρλον Μπράντο (είχαν παίξει στην ταινία «The Chase – Η Καταδίωξη» το 1965 όπου είχε ένα βασικό ρόλο και ο νεότατος Ρόμπερτ Ρέντφορντ) η Φόντα είπε ότι ήταν «απογοητευτικός», αν και τον θεωρεί «σπουδαίο ηθοποιό».

Είπε ακόμα πως δεν βλέπει τις ταινίες του παλιού Χόλυγουντ ούτε αισθάνεται νοσταλγία και ρίγη ρομαντισμού για εκείνη την εποχή και πως σήμερα έχουμε θαυμάσιους ηθοποιούς, όπως είπε με νόημα.

Σε ότι αφορά στις γυναίκες η Φόντα θεωρεί την Άβα Γκάρντνερ ως «την πιο σέξι γυναίκα που γνώρισα ποτέ», όπως είπε.

Πλέον, η πολυβραβευμένη και πολυσυζητημένη σταρ λόγω και Βιετνάμ και του αερόμπικ που πλάσαρε στα 80ς, είπε ότι «δεν ενδιαφέρεται» να γνωρίσει κανέναν άλλο άνδρα σε αυτό το στάδιο της ζωής της.


 

«Δεν έχω χρόνο. Είμαι απόλυτα πλήρης με τον εαυτό μου και τα παιδιά μου, τα εγγόνια μου και τους φίλους μου. Δεν θέλω άλλο ρομάντζο. Δεν έχω χρόνο γι' αυτό», επισήμανε και προσθέτει ότι δεν είναι μόνη. «Δεν ήμουν ποτέ μόνη. Δεν έχω βαρεθεί ποτέ, ούτε ένιωσα μοναξιά στη ζωή μου».

Φυσικά και δεν έκρυψε την μεγάλη αγάπη και θαυμασμό που τρέφει στον συνομήλικο της, ηθοποιό Ρόμπερτ Ρέντφορντ. «Πάντα μου άρεσε να τον φιλάω και όταν ήμουν στα νιάτα μου και όταν πλησιάσαμε και οι δύο τα 80», είπε. 

Η Φόντα και ο Ρέντφορντ έχουν συνεργαστεί συνολικά 5 φορές στον κινηματογράφο με πιο χαρακτηριστικά δείγματα τις ταινίες «Ξυπόλητη στο πάρκο» το 1967, «Ηλεκτρικός Καβαλάρης» το 1979 και «Οι Ψυχές μας τη Νύχτα» το 2017 που προβλήθηκε στο Netflix αφού πρώτα η ταινία έκανε την λαμπερή πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ της Βενετίας, το οποίο τίμησε τους δύο Αμερικανούς σούπερ σταρ.


 

*Η ολοσέλιδη συνέντευξη της Τζέιν Φόντα δημοσιεύτηκε και στην International Herald Tribune (9/9/2020) που κυκλοφορεί και στην Ελλάδα.

Η Jane Fonda συνεχίζει να παίζει και μάλιστα η εμφάνιση & ερμηνεία της μαζί με την Λίλι Τόμλιν στη σειρά του Νetflix, “Grace and Frankie” που προβάλλεται από το 2015, έχει πάρει θετικές κριτικές.

Επιμέλεια: Τ. ΜΑΡΤΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου