Οι δύο αυτές ταινίες στο 1ο τετραήμερο της πρεμιέρας τους στις
ελληνικές αίθουσες τα πήγαν συμπαθητικά, δεδομένου ότι και πολλοί ακόμα
είναι σε διακοπές - Έκοψαν κοντά στα 11.000 εισιτήρια
Διστακτικά μεν, λόγω του ότι ακόμα πολλοί λείπουν σε
καλοκαιρινές διακοπές, δυναμικά δε ξεκίνησε η νέα κινηματογραφική σαιζόν
2017-2018 με τουλάχιστον 3 καινούριες ταινίες που ουσιαστικά απευθύνονται στο
ίδιο κοινό.
Οι δύο απ’ αυτές παίζονται από την περασμένη Πέμπτη 17 Αυγούστου
2017 και στην Πάτρα, στα Στερ/Odeon στη Βέσο Μάρε, στην Ακτή Δυμαίων και είναι το «The Hitman’s Bodyguard –
Ο Σωματοφύλακας του εκτελεστή» (διανομή από Odeon) σε σκηνοθεσία Patrick Hughes με βασικό
ατού τις πρωταγωνιστικές παρουσίες των Ράιαν Ρέινολντς και Σάμιουελ Τζάκσον
που κλέβει και την παράσταση, της σέξι Σάλμα Χάγιεκ και του Γκάρι Όλντμαν, και
η έξυπνη και σπιντάτη περιπέτεια αν και με μία δόση μελαγχολίας «Baby Driver» όπου πραγματικά
αποκάλυψη είναι ο 23χρονος πρωταγωνιστής Άνσελ Έλγκορτ, ο οποίος είχε παίξει
στο συγκινητικό φιλμ «Το Λάθος αστέρι - The Fault in our stars».
Ο Έλγκορτ από το Μανχάταν της Ν. Υόρκης είναι ο πιτσιρικάς
άσος της οδήγησης, ορφανός από μάνα και πατέρα, με μονίμως ακουστικά στα αυτιά του να ακούει τα αγαπημένα του τραγούδια στο ipod του, που αναλαμβάνει κάθε φορά να
οδηγήσει με πολύ ριψοκίνδυνο τρόπο τα αυτοκίνητα διαφυγής της ομάδας ληστών που
κατευθύνει ο Κέβιν Σπέισι.
Κυνηγητά, μεγάλες ταχύτητες, ένα καστ που «φυσάει» (παίζουν
και οι Τζέιμι Φοξ, Λίλι Τζέιμς, Τζον Χαμ, Έιζα Γκονζάλες και ο Τζον Μπέρνταλ)
και πάνω απ’ όλα μία πανέξυπνη χρήση της μουσικής, με κομμάτια κυρίως των 80ς.
Αυτά χαρακτηρίζουν το «Baby Driver»
σε σκηνοθεσία Edgar Wright (διανομή από την Feelgood) που ήρθε 1ο στο ελληνικό box office το
4ήμερο 17-20/8/2017 με σχεδόν 11.000 εισιτήρια σε 65 αίθουσες.
Οι παγκόσμιες εισπράξεις της ταινίας έχουν ήδη αγγίξει τα 175 εκατομμύρια δολάρια. Πάντως πέρα από το cool και συνάμα μελαγχολικό ύφος και στυλ του Baby – Άνσελ Έλγκορτ, η ταινία που άρεσε στη Βόρειο Αμερική, κάπου το παρακάνει και το παρατραβά προς το φινάλε χωρίς να λείπει και το ηθικό δίδαγμα, με την τιμωρία των κακών και αμείλικτων κακοποιών.
Οι παγκόσμιες εισπράξεις της ταινίας έχουν ήδη αγγίξει τα 175 εκατομμύρια δολάρια. Πάντως πέρα από το cool και συνάμα μελαγχολικό ύφος και στυλ του Baby – Άνσελ Έλγκορτ, η ταινία που άρεσε στη Βόρειο Αμερική, κάπου το παρακάνει και το παρατραβά προς το φινάλε χωρίς να λείπει και το ηθικό δίδαγμα, με την τιμωρία των κακών και αμείλικτων κακοποιών.
Το φιλμ «Ο Σωματοφύλακας του εκτελεστή» βλέπεται με
ενδιαφέρον, έχει χιούμορ, έχει έξυπνα flashback (ιδιαίτερα οι σκηνές όπου οι
Σάμιουελ Τζάκσον και Ράιαν Ρέινολντς γνώρισαν τις αγαπημένες τους υπό τους ήχους
αγαπημένων χιτ όπως το «Hello»
του Λάιονελ Ρίτσι και το «I want know what love is»
των Foreigner) και μία
εκπληκτική καταδίωξη στα κανάλια του Άμστερνταμ. Το δεύτερο μέρος του είναι
καλύτερο και πιο σφιχτοδεμένο, ωστόσο συνολικά η ταινία δείχνει λίγο «αχταρμάς»,
ειδικά όταν ρίχνει το βάρος της στην υπόθεση του Ανατολικοευρωπαίου πολιτικού –
δυνάστη που σκοτώνει τους αντιφρονούντες στην χώρα του (Γκάρι Όλντμαν), ο οποίος δικάζεται
στο Διεθνές Ποινικό δικαστήριο της Χάγης.
Η ταινία «Ο Σωματοφύλακας του εκτελεστή» τα πήγε μία χαρά
στην πρεμιέρα της στις ΗΠΑ όπου το 1ο τριήμερο προβολής της (18-20/8)
έπιασε κορυφή στο box office,
με 21,5 εκατομμύρια δολάρια. Στη χώρα μας επίσης ξεκίνησε ενθαρρυντικά, με πάνω
από 10.700 εισιτήρια σε 70 αίθουσες πανελλαδικά, το διάστημα 17-20/8/2017.
*Στις νέες ταινίες που ξεπρόβαλλαν στις αίθουσες το σαββατοκύριακο, (ουσιαστικά
από τη Δευτέρα 21/8), σε διανομή της Σπέντζος Φιλμ (αναμένεται να τη δούμε και στα Στερ/Odeon, στν Πάτρα όπου ήδη παίζεται το
διαφημιστικό τρέιλερ) είναι και το «Atomic blonde» σε σκηνοθεσία David Leitch, με την πολύ δυναμική εδώ Σαρλίζ Θερόν (στα 42 της χρόνια
πια) και μαζί της την Σοφία Μπουτέλα και τον Τζέιμς Μακ Αβόι.
Η Θερόν λέγεται
ότι ακολούθησε ειδικό πρόγραμμα εκγύμνασης για να ανταποκριθεί στις δύσκολες
σκηνές της ταινίας. Κι απ’ όσο είδαμε από το τρέιλερ, πέφτει πολύ ξύλο!
Στις ΗΠΑ το «Atomic Blonde»
έχει ήδη φτάσει από τα τέλη Ιουλίου που προβάλλεται τα σχεδόν 50 εκατομμύρια
δολάρια σε εισπράξεις (περίμεναν περισσότερα) συν άλλα περίπου 27 εκατομμύρια
από την προβολή του στον υπόλοιπο κόσμο.
Επιμέλεια: ΤΑΚΗΣ Γ. ΜΑΡΤΑΤΟΣ (Μέλος ΕΣΗΕΠΗΝ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου